

The game-play itself is a little boring, but very interesting. Not very hard or various puzzles, but they bring their own variety to the endless walking along the dilapidated and dirty corridors of the hotel. Very dense good atmosphere with all those cables, holo-tables and creepy screens. It's simple, somewhat predictable, but still interesting and fits to game's plot. I know very well that literally everyone (except the really weak ones for this thing) ignore this warning because it's "oh well, it's nothing", but this particular game produces several of these scenes and cases, after which it can make you sick because of the crazy visual kaleidoscope, glare, flickering and other picture-orgies. I know very well that literally everyone (except the really weak ones for this thing) ignore this warning because it's "oh well, it's nothing", but this particular game produces several of these scenes and cases, after which it can make you sick because of the First of all, I want to say this: in no case do not ignore the warning about possible epilepsy at the very beginning of the game. … Expandįirst of all, I want to say this: in no case do not ignore the warning about possible epilepsy at the very beginning of the game. Recomiendo este juego 100%, sobre todo con cascos y luces apagadas es bestial. ,se nota que el juego fue hecho con cariño. La atmosfera del juego es bellísima, el unreal engine 4 luce genial, los efectos de sonido están bien cuidados, solo tienes que tener las ganas de jugar este tipo de juego, la historia esta separada por partes (los avances de trama se dan cuando Daniel usa el Observer) y es en la parte final donde el juego te va a explicar los puntos donde fue dejando huecos así que tienes que tener paciencia para entenderla porque hay momentos muy wtf, si lo juegas una segunda vez vas a entender mejor el juego y notar que de verdad el juego tiene una historia unida con cuidado, también tiene subtramas repartidas por el edificio, pequeños homenajes a bladerunner o P.T.
Observer system redux walkthrough ign tv#
(one suggestion: play this game with headphones, way better experience than with TV speakers) … ExpandĮste juego es muy bueno, a pesar de tener fallos (como puede ser la voz de algunos personajes, descoordinación en el tempo de algunos pocos diálogos, repetición de actores de voz en npc's, estos pasan desapercibidos en la primera partida y para cuando lo termines, desde mi punto de vista no puede afectar a una valoración considerando sobre todo que el juego es indie), estos quedan Este juego es muy bueno, a pesar de tener fallos (como puede ser la voz de algunos personajes, descoordinación en el tempo de algunos pocos diálogos, repetición de actores de voz en npc's, estos pasan desapercibidos en la primera partida y para cuando lo termines, desde mi punto de vista no puede afectar a una valoración considerando sobre todo que el juego es indie), estos quedan opacados por la ambientación, narrativa y cuidado en detalles que te hace creerte que ese de verdad es un mundo cyberpunk y que a pesar de tener avances tecnológicos tienen problemas sociales parecidos al mundo actual.

i would recommend it to anyone who likes horror or cyperpunk style games. (kamienica is the building that the game takes place).

Old "kamienica" is the example of the inspiration. Artwork direction is inspired by polish city Cracow where the studio is located. Graphics are nice, it has good story, good horror elements. It has Interesting settings in imagined polish cyberpunk city.

Observer system redux walkthrough ign simulator#
I thought that I would not like this game because it feels like a walking simulator with no fighting but the more I played it the more I liked it. Artwork direction is inspired by polish city Cracow where the studio is Good game.
